dimecres, 12 de març del 2014

Debat: Què puc fer pel meu país?

Aquest és el resum de les opinions que es van expressar al debat que van tenir sobre el tema: Què puc fer jo pel meu país?


"Tot i que  jo sigui una part molt petita del meu país, segueix-ho sent-ho i per això he d'actuar com una persona o ciutadà més. 
Jo el que puc fer pel meu país és molt simple: preocupar-me de mi mateix i preocupar-me per d'altres que són més lluitadors que jo. 
Pensar i després fer. Respectar les lleis. Ser un més."
Pol


"Jo no puc canviar el món sola. Tots els ciutadans són respectables i responsables de cadascú."
Maragda


"Que canviï la situació política i que Catalunya sigui respectada a la resta d' Espanya."
Teresa


"El principal problema són els crèdits. Es van donar crèdits de manera lleugera."
Jaume

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada